Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

5 τρόποι για να πεις αντίο

 

Καμία μαμά ή ο μπαμπάς δεν θέλει να ακούσει τη δραματική κραυγή: «Μην με αφήσεις!" Γι 'αυτό και γονείς ρωτήθηκαν για το πώς μπορεί να χειριστεί κανείς αυτά τα δύσκολα πρωινά. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε μερικές από τις ιδέες τους:

     Ένα φιλί για να κρατήσει: "Μπορείτε να χρησιμοποιησετε τη χαριτωμένη τεχνική του φιλιού. Γεμίζω με ένα φιλί την παλάμη της κόρης μου, και την παρηγορεί γιατί ξέρει ότι είναι ένα μέρος με το μπαμπά ή τη μαμά που είναι μαζί της κατά τη διάρκεια της ημέρας. "Λενα"
     Μυστική Εικόνα: "Και τα δύο παιδιά μου έπρεπε να έχουν ένα πλαστικό κουτί με κραγιόνια γι'αυτό κόλλησα στο κάτω μέρος του κουτιού μία εικόνα της οικογένειά μας που δείχνει 'Σ'αγαπώ ' με μία κόκκινη καρδιά. Τώρα μας έχουν πάντα μαζί τους και μπορούν να δούνε τη φωτογραφία μας όποτε χρειάζονται λίγη υποστήριξη. "Κρυσταλλένια"
    Το παιχνίδι του αντίο: "Κάθε πρωί πριν το σχολείο, έχω βγάλει δέκα κάρτες που δείχνουν μια εικόνα των χειλιών (που δείχνει ένα φιλί) και μια μητέρα αγκαλιάζει ένα παιδί. Δίπλα σε κάθε εικόνα υπάρχει ένας αριθμός, ο οποίος λέει η κόρη μου πόσα φιλιά και αγκαλιές θα πάρει από την μαμά. Κάθε πρωί ανακατεύω τις κάρτες και τη βάζω να επιλέξει. Φιλιόμαστε και αγγαλιαζόμαστε και μετά πηγαίνει στο σχολείο πολύ πιο ευτυχισμένη. "Γεωργία"
     Το άλμπουμ: "Αγοράσαμε ένα μικρό πλαστικό φωτογραφικό άλμπουμ και το γέμισαμε με εικόνες της οικογένειάς μας. Όταν αφήνω το γιο μας στο σχολείο, αν αρχίσει να κλαίει, ο δάσκαλός του λέει, «Έλα να μου δείξει τις φωτογραφίες σαςΜας λέει αντίο και πάει με το άλμπουμ του στον δάσκαλό του. Του αρέσει να λέει τα ονόματα των προσώπων στο άλμπουμ στο δάσκαλο και τους φίλους του. "Αντώνης"
     Αλλάξτε το Θέμα: «Αυτό που λειτουργεί καλύτερα με τα παιδιά μου είναι να τους αποσπάσω την προσοχή. Στο δρόμο για το σχολείο, ο γιος μου ήταν πολύ αναστατωμένος και όλο μιλούσε για το ότι  δεν ήθελε να πάει στο σχολείο. Ο γιος μου τρελλαίνετα για λεωφορεία και για να του αποσπάσω την προσοχή, αρχίσαμε να ψάχνουμε λεωφορεία και να μετράμε πόσα είδαμεΑγαπά πολύ αυτό το παιχνίδι κι όταν τα μετρήσει όλα μου λέει πως θέλει να μεγαλώσει και να οδηγήσει ένα τέτοιο. "Τίνα"


Αναρτήθηκε από Toybox (δημιουργική απασχόληση παιδιών, Αχαρνές (Μενίδι, Αχαρναί) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου